03 Şubat 2014

Ametist & Swarovski Toplar

Swarovski Kolye


Bu çok sevdiğim kolyeyi, Bead&Button Dergisi'nin 12/2011 tarihli sayısında yayınlanmış olan, Sayın Laura Shea'nin bileklik modelinden yararlanarak tasarladım.

Mor renkli, 3 no.lu (3 mm) bikon Swarovski Kristallerden bir tane top yaptım ve üstünü yine 3 no.lu, kırmızı bikon Swarovski Kristallerle süsledim. Böylece, bana deniz altındaki mercan kayalıklarını çağrıştıran, güzel, büyük bir top elde etmiş oldum. 😊
Bu güzel kırmızı topu kolye ucu olarak kullandım.
Aynı mor ve kırmızı bikon Swarovski Kristallerden iki tane daha top yaptım.
Kolyeyi, ametist toplar ve gümüş zincir ilave ederek Çivileme Tekniği ile tamamladım.

En çok sevdiğim taşlardan biri olan ametistin stresten arındırıp, huzur verdiği söylenir. Beyin ve sinir sistemi ile ilgili olan Taç Çakra ile uyumlu olduğu düşünülür.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder