16 Temmuz 2017

Moral Kolyesi

Beaded DropBoncuk Damla

Bu çok renkli kolye, 2009 senesinde, sağlığımla ilgili zor bir dönem geçirirken gittiğim Kadıköy Halk Eğitim Merkezi, Takı Tasarım Kursunda çalışma örneklerimizden biriydi...

Öğrendiğimiz pek çok tekniği uygulayabildiğimiz bu modelde, ben 3 ve 4 no.lu Swarovski Kristallerden canlı renkleri tercih ettim. Ayrıca şeffaf gümüş renkli, 11 no.lu kum boncukları da bolca kullandım.

Kolye ucunun ana parçası olan mor kısım Kareleme Tekniği ile, içinden sarkan Damla şekilli parça ve tepesindeki yeşil kısım Göbekli Örme Tekniği ile yapılıyor.

Ben bu rengarenk kolye ucunu, Ringa Tekniği ile ördüğüm kordona geçirmek için iki adet köşeli parçadan yararlandım. Söz konusu parçalar da Peyote Tekniği ile örülüyor.

Bu güzel renkleri kullanmak o zaman ruhuma iyi gelmişti. 😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder