04 Temmuz 2017

Yaka-Kolye / Collar-Necklace

TilaBoncuk


2015 yılında tasarladığım bu Yaka-Kolyeyi, o zamanlarda çok yaygın olan, Twin Boncuklarla yapılan bir modelden* esinlenerek yapmıştım.

Miyuki'nin diğer bir "iki delikli" boncuk tipi olan Tila Boncukları kullanarak yaptığım bu Yaka-Kolyede, Tila Boncuklarla aynı renk Delica tipi boncuklardan da yararlandım. 11/0 Delica Boncukları Ringa Tekniği ile örerek tasarımıma dahil ettim.

Ee sedef renkli boncuklara en çok yakışan inciyi, bu tasarımımda kullanmadan edemezdim;
en uç kısımlara koyduğum zarif oval incilerden, biraz daha irice olanları da kolyenin kordon kısmını tamamlamak için kullandım.

İncinin bir kaç faydasını hatırlayalım yeniden😊; 
insana, zorluklara karşı dayanma gücü, öz güven ve huzur verdiğine inanılır. Ayrıca sosyalleşmeye yardımcı olduğu, yaratıcılığı arttırdığı söylenir.


TwinBoncuk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder