30 Eylül 2017

Lila Chenille Örgü Kolye

Chenille BoncukÖrme Kolye
Chenille Necklace


Geçen sene Pinterest'te görüp beğendiğim Chenille Örgüyü denemek için başladığım parçayı, bu sene nihayet kolye olarak bitirdim.

11 no.lu, açık ve koyu lila renklerinde kum boncuklar kullandığım Chenille Örgüme, açık lila boncuklar arasında koyu lila boncuklar olacak şekilde başladım.
Daha sonra tam tersi, yani koyu lila boncuklar arasında açık lila boncuklar olacak şekilde devam ettim.
Zıt renkli iki yarıdan oluşan parçayı, iki ucunu birleştirerek halka haline getirdim.
Miyuki'nin 15 no.lu, gümüş rengi kum boncuklarıyla da boşlukları doldurdum ve biraz daha sert bir halka olmasını sağladım.

Halkanın alt kısmını biraz hareketlendirmek istedim ve aynı kum boncuklarla beraber
3 no.lu, koyu lila renkli bikon Swarovski Kristaller kullandığım süsleme ve dairesel saçaklar yaptım.
Halkanın üst kısmında ve kordonla bağlantı yerlerinde gümüş rengi Twin Boncuklar kullanarak, ilave bir şıklık oluşturmak istedim. 

Kordonun Chenille Örgüsünün arasında Ringa Tekniği ile gümüş rengi Twin Boncuklar kullandım. 8 mm, lila renginde bir cam inci ile de kilidini yaptım.


Aslında Chenille Örgü, Ringa Tekniği ve Ağ Tekniğinin bir arada kullanılmış hali!


Chenille Örgü Tekniğini öğrenmek veya tekrar hatırlamak isteyenleri YouTube Kanalıma beklerim. 😊



🎁 Yurtiçi için  https://shopier.com/2636203  veya
🎁 Yurtdışı için  https://www.etsy.com/listing/961267740/  
      adreslerinden güvenle sipariş verebilirsiniz!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder