26 Eylül 2017

Spiral Takı Seti

BoruBoncuk


Bir kolye ve bir çift küpeden oluşan bu Spiral Takı Setini, Kadıköy Halk Eğitim Merkezi, Takı Tasarım Kursu'na ilk gittiğim sene yapmıştım.

11 no.lu, kahverengi ağırlıklı antik kum boncuklarla beraber altın rengi ve metalik kahverengi boru boncuklar kullandığım bu seti, her zamanki gibi rahat durmayarak, bize gösterilen örneğe sadık kalamayarak, farklı yaptım. 😊

Örneğimizdeki gibi dört boncukla (kum boncuk - boru boncuk - kum b. - boru b.)
başladığım spirali, daha kalınlaştırmak için (merak bu ya! 😉) boncuk sayısını altıya çıkardım.

Yetmedi! "Kademeli olarak renk değiştirirsem nasıl görünür", diye de merak ettim. 😊
Ortaya bu kolye ve dolayısıyla bu bir çift küpe çıktı.

Temeli Peyote Tekniği olan Spiral Örme kolyemi, bir çift bakır rengi kapsül ve zincir ile Çivileme Tekniğinden yararlanarak tamamladım.



Kolye ve bir çift küpeden oluşan bu set, artık genç bir hemşirenin... Güle güle kullansın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder