18 Mart 2018

Verev Peyote ve Hapishane İşi Farkı



Bugün Verev Peyote (Peyote with a Twist - not Crochet / Peytwist) ve Hapishane İşi Teknikleri (Beaded Crochet) arasındaki görünüş farklarını paylaşmak istedim.

Son zamanlarda paylaşılan Verev Peyote ve Hapishane İşi (Tığ İşi) takı fotoğraflarında, Verev Peyote mi, Hapishane İşi mi diye tereddüde düşüldüğünü gözlemledim ve bu iki teknikle yaptığım kolyelerimi* dikkatle inceledim.

İlk bakışta aynıymış gibi görünen Verev Peyote ve Hapishane İşinin aslında birbirlerinden bayağı farklı olduğunu fark ettim ve görünüşlerindeki bu temel farkları bir video ile daha iyi anlatabileceğimi düşündüm.

Umarım faydalı bir video olmuştur.

*Söz konusu iki kolyemi daha evvel paylaşmıştım : Verev Peyote Kolye ve Hapishane İşi Kolye



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder