25 Haziran 2018

Prizmatik Kareleme Tekniği (PRAW)




Bir evvelki videomda Kareleme (RAW) ve Kübik Kareleme (CRAW) Tekniklerini anlatmaya çalışmıştım.

Bugün de, temeli aynı olan teknikle, Üçgen Prizma örmeyi göstermeye çalıştım.
Prizmatik Kareleme Tekniği / Prismatic Right Angle Weave (PRAW) denilen bu teknikle sadece üçgen prizma değil, beşgen, altıgen gibi çokgen prizmalar da rahatlıkla yapılabilir ve böylece farklı kalınlıklarda kordonlar örülebilir, farklı kolye uçları vs. çalışılabilir.

Daha evvel Üçgen Prizma örerek yaptığım bir kolyeyi de bu videoda gösteriyorum.

Ayrıca videoda Prizmatik Kareleme Tekniğini, nispeten daha pratik bir yolla örmeyi de, ikinci yol olarak anlatmaya çalıştım. Bu pratik yolun daha iyi anlaşılmasında yardımcı olacağını düşündüğüm,  https://www.interweave.com 'daki bir tabloyu da aşağıda paylaşıyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder