15 Aralık 2018

Tığ İşi, Kurdeleli Kolye

Hapishaneİşi


Kadıköy Halk Eğitim Merkezi - Takı Tasarım Kursunda ikinci senemde, Hapishane İşini (Tığ İşi) ilk öğrendiğimde ördüğüm parçalardan tasarladığım bir kolye...

Tığ İşini ilk defa yapacak olanlara naçizane tavsiyem (ki sevgili Ayşe Erdemli Hocamız da öyle başlatmıştı), değişik renklerde boncuklar kullanarak, çizgi çizgi olacak şekilde örmeye başlasınlar.
Bir de biraz büyük boncuklar tercih etsinler, böylece çok kolay öğreniliyor.

Ben de 8 no.lu kum boncuklarla başlamıştım, ördüğüm ilk çizgili parçayı, bir düğüm atarak bu kolyede kullandım.
Ayrıca 8 no.lu krem renginde boncuklardan ördüğüm ikinci parçayı ve metal boncuklar geçirdiğim kurdeleyi de, yine metal kapsüller ve metal toplar kullanarak Çivileme Tekniği ile birleştirdim.
T-kilit ile tamamladığım bu çok sevdiğim kolye, çok genç ve çok güzel yürekli bir hemşirenin boynunu süslüyor artık.
İyi günlerde kullansın! 😊



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder