29 Kasım 2019

Kalın Spiral Kordon Yapımı



Bugünkü videomda Kalın Spiral Kordon yapılışını/örülüşünü anlatmaya çalıştım. 😊

Herhangi bir karışıklığa sebebiyet vermemek için, buradaki yazılı tarifi videoda kullandığım boncuk renkleri üzerinden yapıyorum;

1. Adım : 4 adet 11 no.lu kahverengi kum boncuk ve 3 adet 11 no.lu bakır rengi kum boncuk misinaya geçirilir ve daire yapılarak, misina düğümlenir.

2. Adım : Düğümden sonra 4 adet kahverengi boncuktan tekrar geçilir.

3. Adım : 1 adet kahverengi ve 3 adet bakır rengi boncuk alınır ve bir evvelki 4 adet kahverengi boncuğun son üçünden ve henüz misinaya takılmış olan 1 adet kahverengi boncuktan dairesel hareketle tekrar geçilir.

3. adım sürekli tekrarlanarak Spiral Kordon istenilen uzunlukta örülür.

Daha kalın bir Spiral Kordon yapmak için, her iki boncuk renginden birer adet veya daha fazla arttırılabilir ki, bunu da videoda göstermeye çalıştım.

Spiral Kordon, genellikle 11 no.lu kum boncuklarla örülmekle beraber, farklı modeller yaratmak için farklı boncuklarla da örülebilir. 
Tek başına bile bir kolye veya bileklik olarak kullanılabilecek kadar göz dolduran bu Spiral Kordon, tabii ki kolye kordonu olarak da kullanılabiliyor.

Ben bu tarz kordonları yaparken, 20 mm'lik misina kullanmayı tercih ediyorum.

Denemek isteyenlere kolay gelsin!
Soru ve görüşlerinizi bekliyorum. 😊



Kalın Spiral Kordon kullandığım tasarımlarım :

Kilim Desenli Kolye
Çift Taraflı Pendant'ta oldukça farklı kullandım.
Dalgalı Jasper Kolye
Jasper ve Kalın Spiral Kolye
Twin Boncuk ile Kalın Spiral Set'in yapılışını da bir sonraki videoda anlatmayı planlıyorum.

Anlattım! 😊  Twin Boncuklu Kalın Spiral Yapımı





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder