01 Aralık 2019

Twin Boncuklu Kalın Spiral Yapımı



Bugünkü videomda da Twin Boncuklu Kalın Spiralin örülüşünü göstermeye çalıştım.

Twin Boncuk ile Kalın Spiral Set başlıklı yayınımda paylaştığım kolye ve bileklikte de görülebileceği gibi, Kalın Spiral ile silindirik kordon örülmesine rağmen, Twin Boncuk kullandığım bu versiyonda yassı kordon ortaya çıkıyor!

1. Adım : 4 adet 11 no.lu koyu kahverengi kum boncuk ve 3 adet 11 no.lu açık kahverengi kum boncuk misinaya geçirilir ve daire yapılarak, misina düğümlenir.

2. Adım : Düğümden sonra 4 adet koyu kahverengi boncuktan tekrar geçilir.

3. Adım : 1 adet koyu kahverengi ve 3 adet açık kahverengi boncuk alınır ve bir evvelki 4 adet koyu kahverengi boncuğun son üçünden ve henüz misinaya takılmış olan 1 adet koyu kahverengi boncuktan dairesel hareketle tekrar geçilir.

4. Adım : Üçüncü adım bir kere daha tekrarlanır.

5. Adım : 1 adet koyu kahverengi, 1 adet Twin Boncuk ve 3 adet açık kahverengi boncuk alınır, Twin Boncuğun ikinci deliğinden geçilir. Bir evvelki 4 adet koyu kahverengi boncuğun son üçünden ve henüz misinaya takılmış olan 1 adet koyu kahverengi boncuktan dairesel hareketle tekrar geçilir.

6. Adım : Üçüncü adım iki kere daha tekrarlanır.

7. Adım : Beşinci adımın aynısı.

Özetlersek; iki kere normal Kalın Spiral, bir kere Twin Boncuklu adım örülüyor. Bu böyle dönüşümlü olarak devam ediyor.

Buradaki yazılı tarif, videoda kullandığım boncuk renkleri üzerindendir!

Kolay gelsin! 😊



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder