24 Mayıs 2020

"Lenfödem Riski" Bileklik

Lenfödem


Son on senedir aklımın bir köşesinde hep olan, ama bir türlü yapmaya fırsat bulamadığım bilekliği, nihayet tasarladım ve yaptım.

Maalesef hoş olmayan bir konu ama hayatın gerçeklerinden biri ve önemli!

Meme Kanserinin uluslararası simge rengi pembe olduğu için ben de Miyuki'nin
11/0 no.lu, Delica tipi boncuklarından pembe rengi tercih ettim.
"Sağ Kol Lenfödem Riski" yazısında da antrasit renkli, 11/0 no.lu, Delica Boncuk kullandım.

Bilekliği Düz Ringa Tekniği kullanarak ördüm, T-kilidini de Boru Ringa Tekniği ile yaptım.

Bilekliğin genişliği 1,8 cm, uzunluğu 18,8 cm. Sadece yazının uzunluğu ise 13 cm.

Umarım böyle bir bileklik kimseye lazım olmaz!
Ama geçtiğimiz senelerde soranlar olmuştu, o nedenle paylaşmak istedim.

Herkese sağlıklı günler diliyorum!


Medical Bracelet



Lenfödem, lenf bezlerinin meme cerrahisi sırasında, koltuk altından çıkarılması sebebiyle de gelişebilen bir rahatsızlıktır. Söz konusu kol korunmalı, tansiyon ölçülmesi, kan alınması gibi durumlardan kaçınılmalıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder