14 Ekim 2017

Kristalli (Tığ İşi) Hapishane İşi Kolye ve Küpesi

SwarovskiBicone


Kristalli kolye (45 cm) ve bir çift küpeden oluşan bu seti, Hapishane İşi (Tığ İşi), Göbekli Örme ve Çivileme Tekniklerini kullanarak, ilk olarak 2009 senesinde yaptım.
Kolye için 279 adet 4 no.lu, bikon Swarovski Kristal ve 11 no.lu, şeffaf kum boncuklardan kullandım.

Dizilişi, 4 adet kum boncuk - 1 kristal - 4 kum boncuk - 1 kristal olan bu desende ben yine bir değişiklik yaptım; her 2 pembe kristalden (toplam 186 adet) sonra kırmızı kristal (toplam 93 adet) koydum, böylece spiral içinde spiral bir hareketlilik oldu.
Hapishane İşini örerken 4 kum boncuk tığın bir tarafında, 1 kristal diğer tarafında kalıyor. Örülmesi oldukça zevkli... 😊

Ben kolyeyi biraz daha hareketlendirmek için kırmızı kristallerden yaptığım iki adet küçük top ekledim. Bu topları 4'lü Göbekli Örme Tekniği ile ördüm.
Bu toplardan yola çıkarak da bir çift küpesini tasarladım, onları da yine kırmızı kristallerle Göbekli Örme Tekniği le ördüm.

Kolye, arzuya göre iki farklı şekilde kullanılabilir.


GöbekliÖrmeTop
GöbekliÖrmeTop





















Kristalli Hapishane İşi Tekniğini, fotoğraflarla anlatmaya çalıştığım yayınım umarım faydalı olur.




ElEmeğiTakı
Hediye edilmek üzere siparişi verilen kristalli kolye, şık kutusunda, hikayesiyle beraber teslim edildi.

Türk Sanat Müziğinin değerli sanatçılarından biri olan hanımefendi umarım beğenir ve güle güle kullanır! 😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder