06 Ocak 2015

Geometrik Kolye

Sakkara


Bu spor ve şık kolyeyi, Miyuki'nin 11 no.lu Delica tipi boncuklarıyla yaptığım geometrik parçalardan oluşturdum. Kolyede üç farklı tipte geometrik parça var.

Bunlardan uçta tek olanını, Münchner Perlhühner adlı blogta gördüğüm, Sakkara Piramidi'den esinlenilmiş Sakkara adlı modelden yararlanarak çalıştım.
Kolyenin en üst kısmında simetrik duran bir çift parçayı da, Perltine adlı blogtan Pitaya adlı modelden yararlanarak yaptım.
Yine bir çift yaptığım üçüncü tip parçalar da, klasik üçgen prizma...
Bütün bu parçalar Peyote Tekniği ile örülüyor.

Geometrik parçaları, zincir ve Çin Kristalleri kullanarak Çivileme Tekniği ile birleştirdim.

Yine Delica tipi boncuklardan Peyote Tekniği ile ördüğüm kapsül ve ince zincirlerden yaptığım bir püskül ile kolyeyi tamamladım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder