16 Mart 2015

Kolye - Siyah Kırmızı

SwarovskiRondelle
BeşliTop Boncuk


















Tamamen doğaçlama çalıştığım bu kolyede çeşitli tip ve büyüklükte boncuk kullandım.

Ortadaki topu 3 no.lu Çek Kristalleri, 3 no.lu bikon Swarovski Kristalleri ve 11 no.lu kum boncukları kullanarak yaptım; beş Çek Kristali temel alan topu tamamladıktan sonra üzerini Swarovski Kristaller ve kum boncuklarla Göbekli Örme Tekniğine benzer şekilde süsledim.

Yanlardaki parçaları ise Twin Boncuk (çift delikli Çek Boncuğu), Çek Kristalleri ve 11 no.lu kum boncuk kullanarak Basit Örme (Kareleme) Tekniği ile yaptım ve üstlerini muhtelif şekillerde süsledim.

Bu yaptığım parçaların aralarına büyük boy rondela tipi Swarovski Kristalleri ve Çek Kristalleri dizdim, bir büyük rondela Swarovski Kristal ile de kilidini yaparak, kolyeyi tamamladım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder