10 Nisan 2020

Makara Örgüsü Otantik Kolye

Spool Knitting Necklace
Spool Knitting













Takı Tasarım Kursuna ilk gittiğim yıllarda tasarladığım takılardan devam edelim. 😊

14 adet 8 no.lu, otantik desenli boncuk dizdiğim beyaz mumlu ipi makarada ördüm, örerken belli aralıklarla bu desenli boncukları örgüye dahil ettim. Sonra ördüğüm bu beyaz parçaya kahverengi organze kurdele de geçirdim.

Bir parça da mavi mumlu ipten makara örgüsü yaptım ve beyaz parçaya doladım. Bu iki parçayı birleştirdiğim yerlere de gümüş renkli metal aparatlar geçirdim. Ayrıca mavi parçaya 6 adet gümüş renkli, Osmanlı Tuğralı* imitasyon para taktım. 

Beyaz parçaya Çivileme Tekniğinden yararlanarak gümüş renkli kapsüller ve zincir ilave ettim. Kahverengi organze kurdeleyi zincirin aralarından da yürüttüm ve kolyeyi T-kilit ile tamamladım.

OsmanlıTuğralıKolye


*Osmanlı Tuğrası, Osmanlı Sultanlarının imzasını taşıyan mühürdür. Hat sanatıyla yazılır. Tuğra, Oğuz Türkçesinden gelen bir kelimedir.



Bu otantik kolye, şimdilerde zarif bir genç kızın boynunu süslüyor! Güzel günlerde kullansın!😊



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder