30 Ocak 2021

Degrade Kırmızı Kolye ve Küpeleri

Beadwoven Necklace
Degrade Kolye


 










Yine eskilerden devam edelim! 😊

Canlı renklerinden dolayı çok sevdiğim Takı Setlerinden biri...

4 mm'lik, sarı Çek Kristallerinden Kareleme Tekniği ile uzun bir kordon ördüm. Sonra kordonun iki ucunu birleştirerek de biraz ördüm. Son olarak, tekrar iki ucu ayrı ayrı 
4-5 parmak kadar örerek kordonu tamamladım.
Tüm kordonun üstünü, bordodan turuncuya kadar uzanan renk skalasına sahip 3 mm'lik Çek Kristalleri ve koyu kahverengi, 11/0 kum boncuklar ile süsledim.

Bu uzun, güzel kolyeye takım bir çift küpe de tasarladım.
4 mm'lik, sarı Çek Kristallerinden Kübik Kareleme Tekniği ile birer küçük küp yaptım. Yine bu küplerin üstünü de 3 mm'lik Çek Kristalleri ve koyu kahverengi, 11/0 kum boncuklar ile süsledim.

Cıvıl cıvıl, insanın içini açan bir Takı Seti oldu! 🌞



🎁 Yurtiçi için  https://shopier.com/5816532  
🎁 Yurtdışı için  https://www.etsy.com/listing/210275769/
      adreslerinden güvenle sipariş verebilirsiniz!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder