16 Mayıs 2021

Yeşil Püsküllü Kolye

Boncuk Püskül
Beaded Tassel


















Geçen senelerde Beşli Top Süsleme videosunu çekerken yaptığım topu, nihayet bir tasarımda kullanma fırsatı yaratabildim! 😊

Söz konusu videoda, 0,20 mm'lik misina ile 4 no.lu Çek Kristalleri kullanarak yaptığım Beşli Topun üstünü Çaprazlama Tekniği ile 3 no.lu, bikon Swarovski Kristaller ve 11/0 kum boncuklarla süslemiştim.

Bu Beşli Topun beraberinde kullanabileceğim bir püskül tasarlamayı düşündüm, aynı boncukları, aynı teknikleri kullanarak yola çıktım. 
Yeni bir Beşli Top yaptım ve tasarladığım püskül kapsülüne dönüşecek şekilde Kareleme Tekniği ile örmeye devam ettim. Tamamlanan kapsülü Beşli Top Süsleme videosundaki gibi Swarovski Kristaller ve kum boncuklarla süsledim.

Koyu yeşil, 11/0 kum boncuklar ve açık yeşil naylon iplikten yaptığım püskülü kapsülün içine yerleştirdikten sonra Beşli Top ile bağlantısını tamamladım. Beşli Topu da, ördüğüm köşeli halkaya bağladım ve halkayı, burduğum gümüş renkli kurdeleden geçirdim.

Eklediğim uzatma zinciri ile farklı boylarda kullanılabilen şık bir kolye olduğunu düşünüyorum.

Beaded Bead



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder