11 Haziran 2023

Ametist Kalpli Boncuk Örme Kolye

Beadwoven Necklace


Kadıköy Halk Eğitim Merkezi-Takı Tasarım Kursuna ilk gittiğim yıllarda yaptığım takılardan paylaşmaya devam edeyim. 

Çok sevdiğim kalp şekilli bir Ametist taşım vardı. Bu ametist kalbi, o zamanlar yeni öğrendiğimiz Taş Çerçevelemede kullanmak istedim.  

Ametist kalbin çevresini, 3 no.lu, janjanlı lila rengi Swarovski Kristaller ile Kareleme Tekniği kullanarak kapladım. 

Ametist kolye ucunun iki yanından, Swarovski Kristallerle beraber 11/0 no.lu, lila rengi kum boncuklar kullanarak, yine Kareleme Tekniği ile kolyenin kordonuna geçiş yaptım. 

Kolyenin kordonunu 11/0 no.lu, lila rengi boncuklarla Ringa Tekniği kullanarak ördüm. 
Başta Düz Boru olarak ördüğüm Ringayı daha sonra Spiral Ringaya çevirdim ve aralara Swarovski Kristallerden ekledim.
Kolye kordonunun sonlarına doğru yine Düz Boru Ringaya geçtim. 

Ringa Tekniğinin çeşitleri arasında geçişlerde de ilavelerim oldu, Ringa Teniği ile çiçek denemem bunlardan biri... 😊

Kolyeyi bakır rengi kapsüller ve T-kilit ile tamamladım.


Ametist Necklace




Ametist, Taç Çakra taşıdır. Beyin ve sinir sistemi ile uyumlu olduğu, radyasyondan ve negatif enerjiden koruduğu, stresten arındırıp, huzur verdiği söylenir. 
Benim de en sevdiğim taşlardan biridir. 😉



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder