23 Temmuz 2023

Samanyolu Kolye

Beadwoven Necklace
Beadwoven Stars


















Geçtiğimiz senelerde tasarladığım bir Damla vardı. 👉(Boncuk Damla Yapımı)

Janjanlı şeffaf, 4 no.lu Çek Kristalleri ile metalik mavi, 11/0 no.lu kum boncuklardan
yaptığım ve üzerini metalik mavi ve gümüş rengi, 11/0 no.lu kum boncuklarla süslediğim
bu Damlayı nihayet bu sene bir kolye tasarımında kullanabildim.

Samanyolu adını yakıştırdığım bu kolyede, yine janjanlı şeffaf, 4 no.lu Çek Kristalleri
ile metalik mavi ve gümüş rengi, 11/0 no.lu kum boncuklardan kullandım.

Bir adet 8 Köşeli Yıldız ile iki adet 6 Köşeli Yıldız tasarladım.
6 Köşeli Yıldızlardan birini, Göktaşına benzettiğim Damla ile beraber kullandım.

Kolyenin kordonunu Kübik Kareleme Tekniği ile ördüm ve 
aralara aynı Çek Kristallerinden koydum.

Bir sonraki yayınımda Çek Kristalleri ile 6 Köşeli Yıldız Yapımını bulabilirsiniz.


Beadwoven Necklace






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder