02 Ağustos 2024

Çintemani Kolye - 3

Çintemani Kolye


En sevdiğim Hikayesi Olan Tasarımlarımdan, Çintemani Kolyelerin Üçüncüsü de bitti.

Yine aynı Miyuki / Delica Boncuklar ve aynı Boncuk Örme Tekniği; Peyote Tekniği!

Yine üçgeni tek kat ördüm ama bu sefer üçgenin köşelerinin sivriliğini biraz daha fazla törpüledim. 😉

Beneklerin kırmızı olan kısımlarında, yine 4 mm'lik mercan boncuklar kullandım,
vazgeçilmezim! 😊

Kordon olarak, yine Milan Kordon kullanmayı tercih ettim ve kordonun geçeceği kulbu da Peyote Tekniği ile ördüm.

Çintemani desenini seviyorum, benim uğurum oldu! 😊

Çintemani deseninin ifade ettiklerini, daha evvelki Çintemani Kolye başlıklı yayınımda biraz anlatmaya çalışmıştım. Merak edenler için bir TIK mesafede!👆 😉


Beadwoven Çintemani Pendant



Çintemani Kolye - 2 de bir TIK mesafede...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder