20 Temmuz 2022

Peyote Örmede Baklava Şekilli Delik Yapımı

Bugünkü yayınımda Boncuk Örme Tekniklerinden Peyote Tekniğinde,
Baklava Şekilli Deliklerin (Diamond Shape Holes) yapılışını anlatmaya çalıştığım videomu paylaşmak istedim.




Videoda da rahatlıkla görülebildiğini umduğum, Baklava Şekilli Deliklerin yapılışı oldukca kolay!

Baklava Şekilli Deliklerin olduğu modelleri hep şık bulmuşumdur, mesela 

*Söz konusu videoyu çekmek için ördüğüm bu Peyote parça bakalım nasıl bir tasarımın temeli olacak?!? 😉

Umarım faydalı bir video olmuştur!
Kolay gelsin!



*Örnek parçadan aldığım ilhamla Delikli Peyote Bileklik ortaya çıktı. 😊



2 yorum:

  1. Celtic Açık Düğüm Bileziğinizi seviyorum. Beğenmeniz ve paylaşmanız için yazılı bir model oluşturdum çünkü bir tanesi için birçok istek aldığınızı biliyorum. Birkaç yıl önceki orijinal videolarınızdan. Çentiği başka türlü çalıştıramadığım için birkaç değişiklik yaptım. Word belgesindedir. Barb Bosworth, ABD. beadingwishesforcharities@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much for your hard work! I think it will work!
      Sorry for late seeing your post on my blog. Unfortunately I didn't receive any notification!

      Sil