11 Aralık 2022

Delikli Peyote Bileklik

Peyote with Holes Bracelet


"Söz konusu videoyu çekmek için ördüğüm bu Peyote parça bakalım nasıl bir tasarımın temeli olacak?!?" diye sormuştum. 😊

İşte cevaplardan birincisi : Delikli Peyote Bileklik

Miyuki'nin 11/0 no.lu Delica tipi boncuklarından janjanlı açık gri, mat uçuk pembe ve sıklamen renklerini kullandığım bu bilekliği, malum Peyote Tekniği ile ördüm.

Bilekliği peyote örerken, tabii ki Baklava Şekilli Deliklerden yaptım. 
Bu Baklava Şekilli Deliklerin her iki yanına da Tek Boncuklu Deliklerden oluşan birer desen tasarlayarak bilekliği tamamladım.

Bilekliğin kilidini de Baklava Şekilli Delik konseptini devam ettirecek şekilde tasarladım;
bir ucu büyük bir Baklava Şekilli Delik ile bitirirken, diğer uca da üst üste iki Baklava Şekli ördüm.
Böylece üç katmanlı, gösterişli bir kilit oldu. ☺️ 


 
Peyote with Holes Bracelet
Delikli Peyote Bileklik



Delikli Peyote örmeyi çok sevdim! Bakalım bundan sonra ne gibi tasarımlar doğacak? ☺️




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder