29 Mayıs 2019

Selçuklu Yıldızı Kolyeler 2

Yine, yeniden yeni Selçuklu Yıldızı Kolyeler!!! 😊


8PointStar
CKM Sergisi 2019














Kadıköy Halk Eğitim Merkezi'nin, Caddebostan Kültür Merkezi'ndeki Sene Sonu Sergisinde sergilenen tasarımlarımdan, çok severek yaptığım Temel Selçuklu Yıldızı Kolye...

Bu seferki Temel Selçuklu Yıldızı Kolyeye de, ilk yaptığım Temel Selçuklu Yıldızı Kolyedeki gibi Kübik Kareleme Tekniği (CRAW) ile kordon ördüm. Kordonu yine hem yıldızın şekline uyumlu şekillendirdim, hem de iki renk yaptım.
Kolyenin T-kilidini de aynı Boncuk Örme Tekniği ile ördüm.

Kullandığım malzemeler, Kübik Kareleme Tekniğinde en iyi sonuç veren, Çek markası Preciosa'nın 11/0 kum boncukları ve Alman markası Krokodil'in 0,20 mm'lik misinası, her zamanki gibi! 😊



Bu Selçuklu Yıldızı da, bundan böyle can dostuma, uğur getirsin, güle güle, güzel günlerde kullansın!😊



Sekiz Köşeli Selçuklu Yıldızı


Temel Selçuklu Yıldızının hikayesinden, taşıdığı anlamlardan daha evvelki ilgili yayınlarımda biraz bahsetmiştim, ilgilenenler için...
Temel Selçuklu Yıldızı
Selçuklu Yıldızı Kolyeler
Selçuklu Yıldızı





Çocukluk arkadaşım da, onun için yaptığım Selçuklu Yıldızını siyah Milan Kordon (Sky Systems) ile kullanmayı tercih etti. İyi günlerde kullansın, Selçuklu Yıldızı uğur getirsin. 😊

Gümüş zincir de, gümüş sevenler için bir alternatif olabilir tabii...


8PointStar














Sekiz Köşeli Selçuklu Yıldızı Yapım videosu için tıklamanız yeterli! 😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder