18 Temmuz 2021

Selçuklu Yıldızı Yapımı

Seljuk Star
Selçuklu Yıldızı



















Boncuk Örme Teknikleri açısından tasarımı bana ait olan, Sekiz Köşeli Selçuklu Yıldızı Kolye Ucunun Yapım Videolarına nihayet sıra geldi! 
Video çekimleri ve yayına hazırlama işlemleri biraz uzun sürdü ama iki bölümde toparlayabildiğimi düşünüyorum. 😊

Derin anlamları olan Selçuklu Yıldızını, genellikle 11/0 kum boncuklar ve 0,20 mm misina kullanarak Kübik Kareleme Tekniği ile örüyorum. 
Bu sefer sadece 2 farklı renk boncuk kullandım.

Birinci videoda, Kübik Kareleme Tekniğini örmeye başlamakta zorlananlar için farklı renkte 4 adet boncukla başlamayı tercih ettim, sonra bu 4 adet boncuğu söktüm!
Kübik Kareleme Tekniği örmeye başlamanın farklı bir alternatifi için aşağıdaki linki ziyaret edebilirsiniz.:

Ayrıca birinci videoda Kübik Kareleme Tekniğinde dik açılı ve geniş açılı köşeler yapmayı anlatmaya çalışıyorum, zira Selçuklu Yıldızında bu iki tip köşe gerekli.

İkinci videoda da Kübik Kareleme Tekniği ile örülmüş bir parçanın iki ucunun birleştirilmesini ve örgünün yanlarını boncukla doldururken şekillendirmeyi göstermeye çalışıyorum. 

Kolay gelsin! 😊

Beadwoven Seljuk Star




Farklı Selçuklu Yıldızları ve Selçuklu Yıldızının taşıdığı anlamlar için:


      Bu Selçuklu Yıldızına sahip olmak isteyenler,
🎁 Yurtiçi için https://shopier.com/10055739 veya
      adreslerinden güvenle sipariş verebilirler!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder